Cas-in-the-USA.reismee.nl

Dag 2 t/m 5

De dagen zijn zo vol dat wij 's avonds te moe zijn om elke dag wat te schrijven. Dus hier in het kort wat we allemaal gedaan hebben de afgelopen dagen.

dag 2: 's ochtends naar de farmers market. lokale producten kopen. in de middag in een binnenband de rivier af dobberen en 's avonds het 4th of july vuurwerk.

dag 3: de airshow. de beste politen van de amerikaanse luchtmacht vormen het Blue Angels team. Heel indrukwekkend al die vliegtuigstunts. Lange warme dag maar prachtig.

dag 4: Colbin het neefje van Ton en Rae van 14 is gisteren gekomen en hij en Cas hebben het heel leuk samen. Frank en ik zijn vandaag met de jongens naar een indoor waterpark gegaan en aansluitend naar Action city. Daar konden ze 3 uur onbeperkt karten, lasergamen, videospellen doen en nog veel meer. Ze waren kapot.

dag 5: Mall of America. Het grootste winkelcentrum van Ameerika met in het midden een pretpark en heel heel veel winkels. De jongens hebben de eerste 2 uur zelf door de Mall gezworven en toen hebben we elkaar ontmoet om ergens lekker te gaan lunchen. restaurants genoeg daar. We hebben kaartjes gekocht voor Sealife een aquarium ook in de Mall met de grootste haaien en andere vissen. de rest van de dag hebben de jongens zich daar vermaakt.

Colbin en cas zijn dikke vrienden en hebben de grootste lol samen. Vandaag gaan we naar de Wisconsin State Fair en morgen vertrekken we naar bayfield om 4 dagen op de boot door te brengen.